Zajęcia zapoczątkował eksperyment o nazwie “Druga skóra”.
Te doświadczenie wymagało od dzieci przede wszystkim cierpliwości i wytrwałości - nie wielu się to udało.
Następne eksperymenty miały charakter sensoplastyczny. Każde dziecko wraz z rodzicami wykonało kolorową ciecz nienewtonowską, a po krótkiej prezentacji zamieniły ją w masę plastyczną do której dodawały wybrane przygotowane wcześniej produkty (fasolę, groch, ryż, bułkę tartą, pestki słonecznika,płatki ryżowe, przyprawę do piernika, aromaty itp.). Z tak powstałej masy każde dziecko z pomocą rodzica wykonało na podłodze swoją “pizze”. Następnie dzieci (na bosaka) zaprezentowały rodzicom zabawę muzyczną-ruchową pt. “Myszka mała”. Zrobione placki pizzy było w zabawie norkami na które dzieci musiały naskakiwać i wybiegać w poszukiwaniu innej norki.
Te doświadczenie wymagało od dzieci przede wszystkim cierpliwości i wytrwałości - nie wielu się to udało.
Następne eksperymenty miały charakter sensoplastyczny. Każde dziecko wraz z rodzicami wykonało kolorową ciecz nienewtonowską, a po krótkiej prezentacji zamieniły ją w masę plastyczną do której dodawały wybrane przygotowane wcześniej produkty (fasolę, groch, ryż, bułkę tartą, pestki słonecznika,płatki ryżowe, przyprawę do piernika, aromaty itp.). Z tak powstałej masy każde dziecko z pomocą rodzica wykonało na podłodze swoją “pizze”. Następnie dzieci (na bosaka) zaprezentowały rodzicom zabawę muzyczną-ruchową pt. “Myszka mała”. Zrobione placki pizzy było w zabawie norkami na które dzieci musiały naskakiwać i wybiegać w poszukiwaniu innej norki.
Zajęcia miały na celu nie tylko pokazać wam - rodzicom w jak prosty i przyjemny sposób można rozbudzić u dziecka ciekawość otaczającego świata przyrody, ale przede wszystkim ukazać jak ważny jest spędzony wspólny czas.
Nawet podczas nauki przez zabawę można w szybki sposób przekazać dziecku wiedzę,wzmocnić więzi rodzinne, koleżeńskie i zintegrować całą społeczność klasową.
Nawet podczas nauki przez zabawę można w szybki sposób przekazać dziecku wiedzę,wzmocnić więzi rodzinne, koleżeńskie i zintegrować całą społeczność klasową.
Powiedz mi, a zapomnę.
Pokaż mi, a zapamiętam.
Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
Konfucjusz
Pokaż mi, a zapamiętam.
Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
Konfucjusz
Dziekujęmy za tak liczne przybycie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz